To takie proste…
Zamów naszą pralnię telefonicznie
1
Kierowca odbierze twoje pranie w umówionym terminie
2
Wykonujemy usługę
3
Odwozimy twoje czyste pranie
4
Regulamin (zobacz)
Regulamin Pralni Eko Majka
Usługi świadczone są przez firmę Eko Majka Sp z o.o. z siedzibą w Nowym Targu, ul. Szewska 18, NIP: 7351164914
W trosce o najlepszą jakość obsługi klienta oraz jasne zasady funkcjonowania naszej firmy precyzujemy zakres odpowiedzialności za powierzoną nam przez Państwa garderobę, oraz asortyment użytku domowego.
- Do czyszczenia oraz prania przyjmujemy garderobę z metką konserwacyjną producenta wskazującą na sposób prania. W innym przypadku usługa może być wykonana wyłącznie na odpowiedzialność klienta.
- Opłata za usługę pobierana jest po wykonaniu usługi, wysokość opłat określa cennik pralni, a w szczególnych przypadkach cenę określa personel pralni.
- Dowodem zawarcia umowy świadczenia usług pralniczych jest kwit/zlecenie.
- Pralnia ma prawo do wydłużenia terminu wykonania usługi ze względu na wielokrotne czyszczenie, celem uzyskania najwyższej jakości oraz maksymalnego zadowolenia klienta.
- Pralnia nie gwarantuje całkowitego usunięcia plam, jak również zastrzega możliwość uwidocznienia ukrytych plam lub zacieków powstałych na skutek np. uprzedniego zapierania asortymentu przez klienta.
- Pralnia nie ponosi odpowiedzialności za wady ukryte, szkody, których nie można było przewidzieć, złą jakość guzików, klamer, zamków, ubytek barwnika, napisów, odklejonej flizeliny, poduszek naramiennych, wstawek z tworzyw sztucznych, skóry, oraz szkody powstałej wskutek czyszczenia według niewłaściwej instrukcji zamieszczonej przez producenta lub niezgodnego z opisem składu materiału.
- Pralnia nie bierze odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe w wyniku maglowania pościeli – tj. plastikowe elementy.
- Pralnia może wykonać odprucie guzików, jeżeli stwierdzi, iż podczas czyszczenia mogą one doprowadzić do uszkodzeń pozostałej garderoby.
- Klient zobowiązuje się sprawdzić jakość wykonanej usługi na miejscu w chwili odbioru, w obecności pracownika pralni, brak zgłoszenia pisemnych zastrzeżeń ze strony klienta co do jakości wykonanej usługi, nie może stanowić w przyszłości podstaw do roszczeń reklamacyjnych.
- W przypadku nieodebrania garderoby w pralni lub w punkcie przyjęć, w terminie 14 dni od daty ustalonego odbioru, pralnia może naliczyć opłatę składową w wysokości równowartości wykonanej usługi za każdy rozpoczęty tydzień składowania.
- Pralnia zastrzega sobie możliwość utylizacji garderoby po upływie 3 miesięcy w przypadku, jeżeli klient nie odbierze zlecenia.
- Za rzeczy pozostawione w przekazanej odzieży, Pralnia nie ponosi odpowiedzialności
- W przypadku zniszczenia lub zaginięcia garderoby Klientowi przysługuje odszkodowanie w wysokości równowartości pozostawionego asortymentu, pomniejszonego o stopień zużycia. Kwotę pralnia ustala z klientem w drodze negocjacji lub w razie sporu, cenę ustala powołany niezależny rzeczoznawca.
- Pralnia ma prawo odmówić wykonania usługi przed przyjęciem lub odstąpić od jej wykonania w przypadku kiedy przez doświadczenie pralni, istnieje możliwość trwałego uszkodzenia garderoby.
- Odbiory i dostawy prania odbywają się w każdy poniedziałek oraz czwartek (z wyłączeniem Świąt).
- Na terenie Nowego Targu transport nie jest doliczany do rachunku, jeżeli kwota usługi przekracza 100 zł brutto, jeżeli natomiast kwota nie przekracza kwoty 100 zł brutto do usługi doliczany jest koszt transportu o wartości 20 zł brutto.
- Poza terenem Nowego Targu do rachunku doliczany jest koszt transportu, który wynosi 2 zł brutto za 1 kilometr (koszt liczony jest tylko w jedną stronę).
- Przyjęcie i podpisanie kwitu/zlecenia jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu pralni.